Profesionaliam klientų aptarnavimui užtikrinti įmonės skiria daug laiko ir lėšų. Siekdami palengvinti bendraujančių su klientais darbą sukūrėme patogų ir lankstų įrankį C-Monitor.
Daugiau nei 97% aptarnautų klientų!
Unikali kontaktų centro valdymo sistema
greitam, efektyviam, profesionaliam klientų aptarnavimui skaitmeniniais kanalais.
GREITIS
Automatinis klientų užklausų telefonu registravimas, skambučio nukreipimas, peradresavimas, analitika ir ataskaitos, bendravimo istorijos ir kt.
EFEKTYVUMAS
Tolygus įeinančių užklausų paskirstymas įmonės darbuotojams.
Detalios ataskaitos pagal darbuotojus arba skyrius.
Gautų/praleistų/perskambintų skambučių stebėjimas.
Automatinės periodinės ataskaitos siuntimas į el. paštą.
PROFESIONALUMAS
100% perskambinimas į praleistus skambučius.
Integracija su įmonės verslo valdymo sistemomis.
Automatinis kliento kortelės pakėlimas skambučio metu.
Daug kitų naudingų funkcijų.
Prarastas klientas - prarastos pajamos.
Išlaikyk klientą su C-Monitor!
Mes esame sertifikuoti ISO/IEC 27001:2022. Šis sertifikatas yra papildomas mūsų įsipareigojimo užtikrinti informacijos saugumą įrodymas. Imamės visų būtinų veiksmų, kad jūsų duomenys būtų saugūs. Naudojant CMonitor išsaugomas informacijos konfidencialumas, duomenų vientisumas, saugus keitimąsis informacija, saugumas įvairiuose įrenginiuose, apsauga nuo informacijos praradimo.
Mobili aplikacija „C-Monitor“ veikia Android, iOS, MacOS, Windows, platformose.
Visavertis biuro telefonas Jūsų įrenginyje (kompiuteryje arba išmaniajame telefone).
Išsamią informaciją suteiks Jus aptarnaujantis vadybininkas.
Kai svarbus kiekvienas klientas ir darbo našumas!
C-Monitor moduliai:
Calls
Automatinis klientų užklausų telefonu registravimas, skambučio nukreipimas paskirtam vadybininkui, peradresavimas, analitika ir ataskaitos, bendravimo istorijos, SMS siuntimas klientui skambučio pabaigoje, automatinis skambinimas klientams ir kt.
Emails
Automatinis klientų el. laiškų, užklausų registravimas, el. laiškų paskyrimas, persiuntimas kolegoms, automatiniai atsakymai klientams ir el. laiškų analitika, kt.
Chat
Komunikacija realiu laiku su klientais, naršančiais įmonės tinklalapyje, kliento identifikavimas, automatinis bendravimas su klientu (Bot), užklausos paskirstymas atitinkamai kategorijai.
Task management
Bet kuriuo skaitmeniniu kanalu gautų užklausų paskirstymas darbuotojui ar grupei, užklausos konvertavimas į užduotį, kalendorius, automatinis ir rankinis užduočių kūrimas, užduočių kategorijos, išsami analitika ir periodinis ataskaitų siuntimas el. paštu.
Evaluation
Automatinė klientų aptarnavimo įvertinimo apklausa (el. laiškų/SMS kampanijos). Automatiniai kvietimai įvertinti aptarnavimą po kontakto su klientu. Išsami analitika ir periodinis ataskaitų siuntimas el. paštu.Integravimas su verslo valdymo sistemomis, apsikeitimas duomenimis .
Soft Phone
Programinis telefonas išmaniajame telefone ar kompiuteryje. Visos biuro telefono funkcijos (skambučių persiuntimas, užlaikymas, konferencinis pokalbis, kontaktų knyga, kt.). Suderinamas su „AndroidOS“, „iOS“, „Windows“, „Linux“, „MacOS“ operacinėmis sistemomis.
ĮDIEGIMAS
Ypač lengva integracija
Paprasta integruoti į turimas IT sistemas
Papildo jau egzistuojančius modulius
Nesudėtinga analizė ir ataskaitų ruošimas
Funkcionalumas
Sistema akimirksniu fiksuoja visas gaunamas užklausas, rodo jas patogiame darbalaukyje ir padeda operatyviai atlikti klientų aptarnavimą skaitmeniniais kanalais.
Užsakymų gavimui
Aktyviems pardavimams
Klientų aptarnavimui
Mumis pasitiki
Klientų atsiliepimai
VšĮ Panevėžio miesto poliklinika
Vyr. IT specialistas Kęstutis Čekanauskas
" Skambučių centro sistema padeda suvaldyti didelius skambučių srautus, atitinkamai paskirstyti darbuotojams užduotis. Skambučių įrašai leidžia efektyvinti pacientų aptarnavimo kokybę. Profesionalus ir greitas aptarnavimas ."
SG KLINIKA
Plėtros vadovė
Dalia Petrauskienė
" Labai geras ir išsamus produkto pristatymas, patogi ir lengva skambučių valdymo bei ataskaitų generavimo sistema, greitas diegimas ir profesionalus aptarnavimas. Ši Sistema puikiai pasitarnauja registratūros darbo organizavime bei skambučių valdymo sprendimuose. Rekomenduojame, vyrai puikiai išmano savo darbą."
VšĮ Centro poliklinika
Danguolė Misiūnienė
" Esame patenkinti įdiegtu skambučių valdymo įrankiu. Kasdienį darbą ženkliai palengvina automatinės ataskaitos ir praleistų skambučių valdymas. Pacientų skambučiai yra aptarnaujami laiku ir patogiai."
UAB Solorina
Gen. direktorius D. Bartkėnas
Individualūs sprendimai klientų poreikių patenkinimui - taip vienu sakiniu apibūdinčiau UAB „Proitas“.
Betarpiškai bendraudami, skirdami laiko suvokti mūsų poreikius, įmonės specialistai pasiūlė puikius techninius ir programinius sprendimus, kuriuos nuosekliai integravo į jau naudojamą CRM sistemą.