Klientu aptarnavimas su sistema C-Monitor

Turite klausimų?

Susisiekite su mumis tel.

+370 5 208 5555

CMonitor Pokalbių analizė

CMonitor Pokalbių analizė skiltyje galite matyti laikui bėgant surinktus duomenis. Be to, lentelės sukūrimas yra paprastas ir užtrunka tik kelias minutes.

Norėdami pradėti kurti analizės lentelę, atlikite šiuos veiksmus: eikite į Analitika > Analizė iš pagrindinio valdymo skydelio.

Kai atsidarys naujas langas, viršuje, kairėje pusėje matysite keletą parinkčių – kiekvienas skirtukas leidžia analizuoti skirtingus duomenis.

CMonitor Pokalbių analizė

Pradiniai filtrai

Dešinėje ekrano pusėje rasite pradinius filtrus, leidžiančius koreguoti rodomą informaciją. Tai padės jums tiksliau ir greičiau analizuoti duomenis.

CMonitor Pokalbių analizė

Add Your Heading Text Here

Čia galite nustatyti įvairius parametrus, tokius kaip:

Laikotarpis
  • leidžia pasirinkti laikotarpį iš išankstinių nustatymų (pvz.: Ši savaitė, Praėjusi savaitė, Šis mėnuo, Praėjęs mėnuo). Be to, galite nustatyti individualų datų intervalą.
Užklausos kryptis
  • leidžia pasirinkti, ar užklausa yra gaunama, ar siunčiama. Pagal nutylėjimą parinkti visi užklausų tipai.

Kai jau sukonfigūruosite pradinius filtrus, spauskite mygtuką „Filtruoti“, kad būtų įkelta lentelė su atitinkamais duomenimis.

Kanalo tipas
  • eidžia pasirinkti konkretų (-ius) kanalą (-us). Pagal nutylėjimą rodomi visi kanalai.
Skaitymo būsena
  • leidžia pasirinkti tarp skaitytų, nepavykusių, pristatytų, išsiųstų, su įspėjimu ar ištrintų žinučių. Pagal nutylėjimą įtrauktos visos žinutės.
Išplėstinis filtras
  • leidžia ieškoti pagal konkretų šaltinį, paskirties vietą ar net specifinį turinį.

Sukonfigūravus filtrus, spauskite mygtuką „Filtruoti“, kad įkeltumėte lentelę ir pradėtumėte analizę.

Lentelės peržiūra ir parametrai

Kai lentelė jau matoma, galite ją modifikuoti pridėdami parametrus iš dešinėje esančios skilties į eilučių grupes arba reikšmes.

Svarbu žinoti, kad galite pridėti bet kokį parametrą į bet kurį lauką. Tačiau priklausomai nuo to, kur jį įdėsite, pasikeis duomenų atvaizdavimo būdas.

Parametrus galite vilkti į eilučių grupes ir reikšmes laukus, arba galite pažymėti varnele – tada parametras bus pridėtas automatiškai.

Jei parametrą įtraukiate į Row Groups, jis bus rodomas grupuotose eilutėse. Pavyzdys:

CMonitor Pokalbių analizė

Dabar informacija yra suskirstyta į išskleidžiamas eilutes.

Įtraukus parametrą į Values lauką, gaunamas toks rezultatas:
Šis parametras šiuo metu rodomas kaip reikšmė.

CMonitor Pokalbių analizė

Kalbant apie eilučių grupes, galite koreguoti, kuris parametras rodomas pirmas – tai gali būti, pavyzdžiui, nuomininkas, grupė, kanalo tipas ar bet kuris kitas. Norėdami tai padaryti, tiesiog aukščiausiai įkelkite tą parametrą, kuris turi būti rodomas pirmas.

 

Šablonų išsaugojimas

Galiausiai, sukurtą filtrų peržiūrą galite išsaugoti kaip šabloną vėlesniam naudojimui. Tam, atlikite šiuos veiksmus:

Spauskite mėlyną mygtuką „Saugoti kaip filtrą“.

CMonitor Užklausų analizė

Įveskite naujo filtro pavadinimą ir spauskite „Išsaugoti filtrą“.

Kai tai padarysite, filtras bus išsaugotas ir galėsite jį naudoti vėliau.

issaugoti filtra

Be to, galite sukurti periodines ataskaitas, kurios bus siunčiamos kasdien, kas savaitę arba kas mėnesį pasirinktiems gavėjams el. paštu.
Norėdami tai padaryti, atlikite šiuos veiksmus:

Spauskite mėlyną mygtuką „Saugoti kaip ataskaitą“.

Saugoti kap ataskaita

Pirmiausia, užpildykite laukus: ataskaitos pavadinimą, el. laiško siuntimo laiką ir siuntimo dažnumą.
Tuomet, norėdami pasirinkti gavėjus, spauskite lauką „Ataskaitos gavėjai“ ir pasirinkite žmones iš sąrašo.

Galiausiai, spauskite „Išsaugoti ataskaitą“.

vaizdo įrašų instrukciją rasite čia: vaizdo instrukciją 

Days
Hours
Minutes
Seconds