Klientu aptarnavimas su sistema C-Monitor

Turite klausimų?

Susisiekite su mumis tel.

+370 5 208 5555

CMonitor Užklausų analizė

CMonitor Užklausų analizė leidžia stebėti duomenis, kurie buvo surinkti laikui bėgant Analitika skiltyje. Be to, lentelės sukūrimas yra paprastas ir užtrunka vos kelias minutes.

Norėdami pradėti, eikite į Analitika > Analizė. Ten rasite skirtukus, leidžiančius analizuoti įvairius duomenis, pvz.: užklausas, skambučius, pokalbius ir t. t.

Pagal nutylėjimą, rodomos užklausos. Tuo tarpu, dešinėje ekrano pusėje yra pradiniai filtrai. Ten galite koreguoti įvairius nustatymus.

 

CMonitor Užklausų analizė

Pradiniai filtrai

Laikotarpis
  • Leidžia pasirinkti, kokio laikotarpio duomenis rodyti lentelėje, pvz.: šiandien, praėjusią savaitę, praėjusį mėnesį ir kt. Taip pat, galima nustatyti individualų laikotarpį tiksliai kontrolei.
Užklausos kryptis
  • Leidžia pasirinkti, ar užklausa yra gaunama (Incoming), ar siunčiama (Outgoing).
SLA (paslaugų lygio susitarimas)
  • Leidžia pasirinkti įvertinimus (A, B ir C). Pagal nutylėjimą, įtraukti visi įvertinimai.
Žymos
  • Leidžia filtruoti užklausas pagal klientų žymas.
Uždarymas
  • Leidžia pasirinkti, ar užklausa buvo uždaryta rankiniu ar automatiniu būdu. Pagal nutylėjimą, rodomi visi uždarymo tipai.
Paskutinio skambučio tipas
  • Paprastai, rodomi visi skambučiai. Šis filtras leidžia pasirinkti, ar rodyti paskutinį gaunamą ar siunčiamą skambutį.
Aptarnauta ilgiau nei (mm:ss)
  • Leidžia nustatyti laiką, po kurio bus rodomos tik užklausos, kurios truko ilgiau nei įvesta reikšmė.
Kanalo tipas
  • Leidžia pasirinkti konkretų komunikacijos kanalą, pvz.: Messenger, Instagram, WhatsApp ir kt. Pagal nutylėjimą, rodomi visi kanalai.
Incidento lygis
  • Leidžia pasirinkti incidento lygį naudojant slankiklį. Pagal nutylėjimą, rodomi visi lygiai.

Sukonfigūravus filtrus, spauskite mygtuką „Filtruoti“. Taip aktyvuosite pasirinktą duomenų rodymą.

Lentelės peržiūra ir parametrai

Užklausų analizė leidžia stebėti duomenis, surinktus laikui bėgant Analitika skiltyje. Todėl, lentelės sukūrimas yra naudingas ir užtrunka vos kelias minutes.

Kai tik lentelė jau matoma, galite pradėti pridėti parametrus.
Tam, naudokite dešinėje pusėje esančią skiltį – vilkite arba pažymėkite norimus parametrus.
Jei parametrus vilksite į Eilučių grupes, informacija bus sugrupuota eilutėse.
Tuo tarpu, parametrus vilkdami į Reikšmes, matysite juos kaip skaitines reikšmes.

Grafikai

Reikšmės taip pat vaizduojamos grafikuose, kurie yra puslapio apačioje.

CMonitor Užklausų analizė

Norėdami pridėti daugiau duomenų, grįžkite į puslapio viršų ir vilkite reikiamus parametrus į Reikšmių lauką.

CMonitor Užklausų analizė

Be to, grafikuose rodomus duomenis galima lengvai paslėpti arba parodyti. Tai padarysite spausdami spalvotus burbulus po grafiku.
(Paspaudus ant spalvos – duomenys paslepiami. Norėdami juos vėl įjungti – spauskite dar kartą.)

CMonitor Užklausų analizė

Šablonų išsaugojimas

Galiausiai, sukurtą filtrų peržiūrą galite išsaugoti kaip šabloną vėlesniam naudojimui. Tam, atlikite šiuos veiksmus:

Spauskite mėlyną mygtuką „Saugoti kaip filtrą“.

CMonitor Užklausų analizė

Įveskite naujo filtro pavadinimą ir spauskite „Išsaugoti filtrą“.

Kai tai padarysite, filtras bus išsaugotas ir galėsite jį naudoti vėliau.

issaugoti filtra

Be to, galite sukurti periodines ataskaitas, kurios bus siunčiamos kasdien, kas savaitę arba kas mėnesį pasirinktiems gavėjams el. paštu.
Norėdami tai padaryti, atlikite šiuos veiksmus:

Spauskite mėlyną mygtuką „Saugoti kaip ataskaitą“.

Saugoti kap ataskaita

Pirmiausia, užpildykite laukus: ataskaitos pavadinimą, el. laiško siuntimo laiką ir siuntimo dažnumą.
Tuomet, norėdami pasirinkti gavėjus, spauskite lauką „Ataskaitos gavėjai“ ir pasirinkite žmones iš sąrašo.

Galiausiai, spauskite „Išsaugoti ataskaitą“.

vaizdo įrašų instrukciją rasite čia: vaizdo instrukciją 

Days
Hours
Minutes
Seconds